جستجو کردن
Close this search box.

میز منشی مستطیلی ساده و جذاب

میز منشی مستطیلی انتخابی رایج و مطمئن

میز منشی مستطیلی یکی از رایج‌ترین انواع میز منشی و کانتر پذیرش به شمار می‌رود. طراحی ساده این دسته از میز های اداری باعث شده که یک انتخابی مطمئن باشد. اگر در انتخاب میز کانتر برای محیط کاری خود شک دارید،قطعا میز منشی مستطیلی به علت مزایای بسیار خوبی که ارائه می دهد یک انتخاب مناسب است. اهمیت محل پذیرش به عنوان پیوند بین شما و ممراجعین و مشتریانتان بسیار بالاست. همانطور می‌دانیم که یک چهره نمایانگر یک شخص است، محل پذیرش نیز نشان دهنده پرستیژ و اهمیت برند شما می‌باشد. همانطور که ما با نگاه کردن به شخص درباره او نظر می دهیم، اکثر بازدیدکنندگان نیز با نگاه کردن به محل پذیرش نظری در مورد کسب و کار و نحوه انجام آن ارائه می دهند. اگر قصد طراحی دکوراسیون دفتر خود را دارید، میز منشی و یا میز پذیرش هوشمند و شیک چیزی است که شما نیاز دارید. می توان گفت که میز پذیرش مهمترین چیز در قسمت پذیرش می باشد. درادامه انواع میز منشی مستطیل شکل را از آقای مبلمان می‌بینیم. شما می‌توانید با برقرارری ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات و مشاوره لازم را جهت خرید میز منشی دریافت کنید.

میز منشی مستطیلی ساده و جذاب

درباره اهمیت میز پذیرش در پیشرفت کسب و کار

اهمیت میزهای پذیرش تنها در زیبا سازی محل پذیرش خلاصه نمی شود. از آنجا که این میزها جایی هستند که بخش اصلی محیط کاری در آن قرار دارد، بنابراین علاوه بر زیبایی باید دارای ابزار مفید باشند. بسیاری از کارهای مهم از جمله دریافت و ارسال نامه، تماس های تلفنی و البته حضور بازدیدکنندگان در این منطقه انجام می شود. بنابراین طراحی میز منشی یا میز پذیرش مهم است. لازم است اطمینان حاصل شود که برای سهولت در انجام چندین کار طراحی شده است. میزهای پذیرش باید با توجه به ابعاد اتاق و عملکرد آن انتخاب شوند تا اطمینان حاصل شود که کارکنان هنگام استقبال از مشتریان و مهمانان راحت و مطمئن هستند.

بیشتر بخوانید:  میز منشی منحنی

 

میز منشی مستطیلی

یک محیط کار مدرن از مجموعه وسیعی از میزهای اداری برخوردار است که در رنگ های سفید، مشکی، چوب طبیعی و ترکیبات فلزی عرضه می شوند. اگر کسب و کار شما با صنعت پزشکی یا زیبایی سروکار دارد، میزهای منشی یا پذیرش سفید انتخاب ایده آلی است زیرا بهداشت و تمیزی را برای مهمانان و مشتریان برقرار می کند. اگر مشاغل شما با خدمات قانونی، مالی یا خدمات پیشرفته سروکار دارد، یک میز منشی یا پذیرش سنتی مانند انواع میز ساخته شده از روکش های چوبی با تزئینات انتخاب ایده آلی است.

بیشر بخوانید: سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

 

کانتر منشی مستطیلی

 

بررسی مزایای میز منشی مستطیلی

از جمله مزایای میز منشی مستطیلی عبارتند از:

  • بدون هیچ مشکلی در هر فضایی جا می گیرد
  • ظاهری حرفه ای، سنتی و کارآمد دارد
  • به آسانی می توان آن را تمیز نگه داشت

جدای از اینها یک میز منشی مستطیلی می تواند فضای راحت تر و امن تری را برای کارکنان هنگام استقبال از مشتریان و مهمانان فراهم کند چرا که برخورداری از گوشه ها باعث ایجاد حریم خصوصی می شود. همچنین وجود گوشه ها در این مدل میزهای منشی و پذیرش امکان قرار دادن فضای ذخیره سازی بیشتری را درون میز فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:  چند نکته مهم که درهنگام خرید میز منشی باید به آن توجه کنید

یکی از مهمترین مزایای میز منشی مستطیلی این است که جلوه ای مرتب و تمیز را برای محل پذیرش ایجاد می کند.

 

کانتر پذیرش مستطیلی

 

اکثر تجار ارزش ایجاد اولین تاثیر خوب در محیط کار را می دانند و بنابراین سعی می کنند در انتخاب میز منشی یا میز پذیرش که نقش اصلی در ایجاد اولین برداشت خوب را دارد دقت زیادی داشته باشند. میز منشی مستطیلی به علت مزایای خوبی که ارائه می دهد به یکی از گزینه های پرطرفدار از میزهای منشی تبدیل شده است. به طور کلی در طراحی محل پذیرش و ورود بازدیدکنندگان و مراجعین بایستی توجه داشت که استقبال پذیر و در عین حال زیبا و تاثیرگذار باشد. انتخاب درست میز منشی مستطیلی از جمله میز منشی مستطیلی می تواند تا حد زیادی به زیبا سازی محل پذیرش شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:  میز منشی مطب

 

کانتر پذیرش چهارگوش

 

پرفروش‌ترین سبک میز منشی و کانتر پذیرش

از جمله انواع محبوب میز منشی یا کانتر پذیرش می توان به میزهای منشی منحنی، میزهای منشی مستقیم از جمله میز منشی مستطیلی، میزهای منشی  L شکل و میزهای منشی مکعب اشاره کرد. میزهای پذیرش مستقیم که شامل انواع میز منشی مستطیلی می شود، روش سنتی محل پذیرش است و به فضای پذیرش اطمینان و کارآیی می بخشد. شما همچنین می توانید به راحتی یک میز مستقیم را با اندازه مناسب در هر اتاقی قرار دهید.

بیشتر بخوانید:  ابعاد میز کانتر پذیرش

 

 

میز منشی چهارگوش

بیشتر بخوانید: نکات کاربردی برای میز پذیرش اداری

میز منشی طبق گفته های همیشه کارشناسان ما،یکی از مهمترین اجزاء دکوراسیون اداری است. گروه مجرب مبلمان اداری آقای مبلمان شما را در انتخاب بهترین انواع میزهای منشی چهارگوش و دیگر انواع میز یا کانتر پذیرش یاری می نماید. شما می توانید انواع طرح های میز منشی چهارگوش را در سایت mrmobleman.com مشاهده کنید.