جستجو کردن
Close this search box.
میز کانتر پذیرش مدرن
قیمت و خرید انواع

میز منشی منحنی | میز کانتر پذیرش گرد | میز منشی دایره ای

با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای بی‌نظیر از همکاری و تبادل ایده را تجربه کنید. ۰۲۱-۲۸۴۲۷۳۴۷

میز منشی منحنی از جمله انواع میزهای منشی مدرن و جذاب حساب می‌شود که علاوه بر زیبایی منحصر بفرد از کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار است. دست کم گرفتن اهمیت میز پذیرش یا میز منشی را می توان یک اشتباه بزرگ در محیط های کاری دانست؛ چرا که قسمت پذیرش نقش بسیار مهمی در ایجاد تصور و برداشت اولیه مثبت از محل کار شما دارد. در این مقاله قصد داریم تا ضمن توضیحاتی درباره میز منشی منحنی به اهمیت قسمت قرارگیری میز پذیرش بپردازیم. با ما همراه باشید.

چرا باید میز منشی منحنی را انتخابی هوشمندانه می‌دانیم؟

میز منشی منحنی می تواند یکی از گزینه های اصلی برای طراحی قسمت پذیرش باشد. اما چرا؟ در ادامه این مقاله به دلایل انتخاب این نوع میز اشاره می کنیم.

همانطور که در ابتدای کار اشاره شد طراحی زیبا و جذاب قسمت پذیرش ابسیار پر اهمیت است. فضای پذیرش جذاب به مهمانان و مراجعین محیط کاری شما کمک می کند تا در محیط کار شما احساس خوب ارزشمندی را تجربه کنند. میز پذیرش یا میز منشی مهمترین و تاثیرگذارترین جزء در طراحی قسمت پذیرش محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:  ابعاد میز کانتر پذیرش
 
میز پذیرش منحنی
عکس میز پذیرش منحنی

 

طراحی میز منشی منحنی یا میز پذیرش منحنی به گونه ای است که فرم و عملکرد را با هم ترکیب می کند یعنی در طراحی آن از لبه های زاویه دار (مانند میزهای چهارگوش) جلوگیری می شود تا به این طریق منحنی های صاف ایجاد شود. این نوع طراحی می تواند به اندازه لازم پیچیده باشد و راهی ایده آل برای استفاده از فضای زیاد می باشد.

بیشتر بخوانید: چند نکته مهم که درهنگام خرید میز منشی باید به آن توجه کنید

میز پذیرش یا میز منشی منحنی از هر زاویه ای عالی به نظر می رسد. اگر فضای پذیرش بزرگی در اختیار دارید، میز پذیرش منحنی بزرگ می تواند به کل اتاق دید داشته باشد و بازدیدکنندگان را از هر زاویه ای دعوت کند. یک میز منشی منحنی یک نفره در مقایسه با طراحی سنتی مستطیلی فضای بیشتری برای کار دارد.

 

میز منشی منحنی
عکس میز منشی منحنی

 

همچنین می توانید میزهای منحنی منحصر به فرد با فضایی برای دو یا چند پذیرش و با طرح های مدولار با قابلیت تطبیق پذیری و عملکرد بیشتر را پیدا کنید. گزینه های فوق العاده ای مانند میز پذیرش منحنی شیک دو نفره با روکش مبلمان اداری مدرن یا میز پذیرش منحنی شیشه ای را در اختیار دارید.

انواع میز منشی گرد و میز یا کانتر پذیرش دایره همچنین می توانند فضای بسیار بیشتری برای پذیرش ایجاد کنند و به این ترتیب باعث سهولت در خدمات رسانی به مشتریان و مراجعه کنندگان می شوند.

بیشتر بخوانید: سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

 

سعی کنید که با انتخاب درست میز منشی منحنی فضایی کاربردی ایجاد کنید که برای انجام کار سخت کارآمد باشد و در حین انجام کار عالی به نظر برسد.

 

میز کانتر منحنی
عکس میز کانتر منحنی

 

با یک میز پذیرش یا میز منشی منحنی سرمایه گذاری را در اولین جلوه کسب و کار خود انجام دهید. کارکنان و بازدیدکنندگان شما از این تفاوت استقبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: میز منشی مطب

 

مبلمان اداری آقای مبلمان گزینه های جذاب زیادی از انواع میزهای منشی و کانتر پذیرش از جمله میز منشی منحنی، میز منشی گرد، میز منشی دایره، میز پذیرش گرد یا میز پذیرش منحنی و کانتر پذیرش دایره یا منحنی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با توجه به نیاز مجموعه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین همین حالا میز پذیرش منحنی خود را از آقای مبلمان سفارش دهید.

 

میز منشی گرد
عکس میز منشی گرد

بیشتر بخوانید: نکات کاربردی برای میز پذیرش اداری