جستجو کردن
Close this search box.
میز منشی مطب مدرن
خرید و قیمت

میز منشی مطب | میز منشی برای کلینیک

با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای بی‌نظیر از همکاری و تبادل ایده را تجربه کنید. ۰۲۱-۲۸۴۲۷۳۴۷

میز منشی مطب یا کانتر پذیرش مطب و کلینیک قطعاً یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی یک مطب  یا کلنیک می‌باشد. انتخاب صحیح میز منشی برای مطب روی کسب و کار شما نیز تاثیرات مستقیم دارد. در ادامه به این موضوع و اهمیت انتخاب میز منشی مطب و کلینیک بیشتر میپردازیم. همچنین اگر به دنبال یک انتخاب هوشمند، جهت خرید میز پذیرش مطب دندان پزشکی هستید هم در ادامه همراه ما باشید.

اهمیت دکوراسیون محیط کار برای شما چقدر است؟

گفتیم که دکوراسیون به طور کلی در هر محیطی تاثیرات خود را در دید اولیه و حتی خلق و خوی افراد حاضر در آنجا خواهد گذاشت. قطعاً ما وقتی به یک منظره زیبا برمی‌خوریم لذت میبریم. برای همه افراد پیش آمده که یک طلوع یا غروب آفتاب، هوای صاف و آبی یا هوای بارانی، جنگل و سبزه و دریا را ببینند و اصطلاحا چشم هایشان نوازش داده شود. فلسفه دکوراسیون اداری هم به همین موضوع اشاره میکند که علاوه بر بسیاری مسائل دیگر باید به چشم ها نوازشی دهد. دکوراسیون و طراحی یک مطب پزشکی ، امروزه چالش بسیاری از کارشناسانی است که به آرامش و روحیه بیماران اهمیت قائل می‌شوند. طراحی دکوراسیون و چیدمان مبلمان اداری یک مطب باید به صورتی باشد تا بتواند احساس آرامش همراه با اطمینان خاطر را در بیماران خود به وجود بیاورد.

چرا انتخاب میز منشی مطب تا این حد اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم دکوراسیون داخلی در یک محیط قطعا تاثیر گذار است. میز منشی مطب اولین جایی است که مراجعین به مطب و کلینیک شما، به آن روجوع می کنند. قطعا مسائلی همچون نحوه برخورد، تمیزی فضا و چیدمان و نور پردازی تاثیر زیادی دارد اما طرح میز منشی هم می تواند یک سهم بزرگی از این تاثیرات خوب باشد. مراجعین قطعا در اولین برخورد و نگاه مسائل بسیار زیادی را به طور ناخوداگاهی در ذهن خود تجزیه تحلیل می کنند که آیا مطب و کلینیک شما را به سایرین پیشنهاد دهند یا خیر.

میز پذیرش مطب دندان پزشکی

میز پذیرش مطب دندانپزشکی هم تفاوتی با میز پذیرش سایر مطب ها ندارد.قطعا انتخاب هوشمندانه در امر خرید میز منشی مطب دندانپزشکی بسیار تاثیر گذار روی کسب و کار شما، معرفی برند شما به سایرین و … می‌باشد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که چه میز پذیرشی را برای مطب و کلینیک بهتر است انتخاب کنید.

طرح کانتر پذیرش کلینیک

  • به محیط مطب خود دقت کنید

پلان محیط شما و نوع چیدمانی که در نظر دارید قطعاً در انتخاب میز منشی برای مطب و کلینیک تاثیر گذار است. به چند پلان و نوع مختلف اشاره می‌کنیم که راهنمای شما برای خرید میز منشی مطب و کلینک باشد.

اگر محیط نسبتا کوچکی دارید، برای خرید میز پذیرش مطب پیشنهاد می‌کنیم به موارد زیر دقت کنید:

    • سعی کنید نور پردازی محیط را به صورت حرفه ای و روشن تر انجام دهید.
    • تلاش کنید از مبلمان اداری نسبتا کوچک تر و سفارشیی سازی شده خودتان بهره ببرید.
    • استفاده از آینه ها به شکل مدرن و جذاب می تواند فضای شما را بزرگتر جلوه دهد.
    • استفاده از میز منشی کوچک برای مطب خودتان.
    • از رنگ سفید و یا رنگ های روشن استفاده کنید.

اگر محیط کوچکی ندارید برای انتخاب کانتر پذیرش مطب و کلینیک توجه کنید که:

    • طرح جذاب و زیبایی را انتخاب کنید.
    • مبلمان اداری و مخصوصاً میز منشی را در یک منطقه خوب از محیط بگذارید.
    • توجه کنید که استفاده از نورپردازی در طرح میز پذیرش مطب نکته جذابی است.
    • ترجیحا از میز پذیرش مطب مدرن استفاده کنید.

طرح دکوراسیون داخلی مطب

سبک مبلمان اداری مطب شما بسیار مهم است.

معمولا در مطب ها و کلینیک ها سبک دکوراسیون اداری بیشتر مدرن است. بنابراین انتخاب میز منشی مدرن و جذاب به شما کمک شایانی خواهد کرد. دقت کنید که بسته به نوع سلیقه هر کسی می تواند میز کانتر را خودش انتخاب کند. انتخاب یک میز منشی ساده یا فانتزی کاملا بسته به نوع سلیقه مشتریان است و ما در مجموعه آقای مبلمان سعی داریم با ارائه کارشناسی و مشاوره دقیق و اصولی شما را در این انتخاب راهنمایی کنیم.

چند پیشنهاد برای طراحی دکوراسیون مطب

چونکه بیشتر مطب ها به رنگ های سفید و خنثی می‌باشند، میز پذیرش مطب دندانپزشکی هم باید هماهنگ با تم آن مطب انتخاب شود. رنگ سفید میز باعث می‌شود تا برای قرار گیری در غالبا تمامی فضاهای اداری و البته عمومی مناسب باشد. اما توجه داشته باشید که ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ های دیگر به شدت جذاب و شیک می شود.

بیشتر بخوانید:  ابعاد میز کانتر پذیرش

تفاوت میز پذیرش مطب آقای مبلمان

همواره سعی داریم در چند مورد خدمات خود را ثابت نگه داریم. رضایت مشتریان ما تا کنون نشان دهنده این است که علاوه بر کیفیت ساخت به موضوع سفارشی سازی انواع میز اداری توجه ویژه ای داریم. ما درک می کنیم که بسیاری از محیط ها شاید پلان عجیبی داشته باشند. شاید مسائل متفاوتی باعث شود که شما نتوانید میز اداری مد نظر خود را با شرایط خاص خود داشته باشید، آقای مبلمان با طراحی و تولید سفارشی میز های اداری هواره سعی دارد تا رضایت تمام مشتریان خود را بدست آورد. در برخی از مطب ها به دلیل شلوغی و ازدحام مراجعه کننده نیاز به دو منشی به طور همزمان را دارند. خیلی از مطب های دندانپزشکی چنین ویژگی را دارا هستند. برای انتخاب کردن یک میز منشی مطب دندانپزشکی که به صورت همزمان برای کار کردن دو نفر مناسب باشد مدل های زیادی نیز وجود دارد. اما اگر شما مدل خود را با ابعاد خاصی نیاز داشتید، می‌توانید طراحی سفارشی ما را داشته باشید.

نمونه میز منشی مطب

چند نکته قابل توجه در انتخاب میز  کانتر پذیرش مطب

میز مطب متناسب با نیازهای فضای کاری:

میز منشی مطب در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارد. اندازه این میز نیز به حجم وسایل و همچنین بایگانی پرونده هایی که پشت میز منشی است، بستگی دارد. نوع این میز می‌تواند متناسب با محل قرار گرفتن آن که در کنج اتاق است یا مقابل دیوار ، متفاوت باشد.

به کیفیت میز توجه کنید:

چون که این میز هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. و همچنین در فضای عمومی قرار دارد. حتما باید از کیفیت بسیار بالایی ساخته شده باشد.

کاربری و عملکرد میز پذیرش مطب:

در هنگام انتخاب  کردن میز پذیرش مطب ، به کاربری آن نیز علاوه بر زیبایی اش باید توجه شود.
در زمان خرید این میز باید توجه کنید که؛ این میز برای کلینیک است و یا مطب ؟ چند نفر از پرسنل شما قرار است ، پشت این میز کار کنند؟ در روز چند بیمار به مطب و یا کلینیک شما مراجعه خواهند داشت؟ با پاسخ به این سوالات، می توانید ، انتخاب بهتری را داشته باشید.

میز پذیرش مطب مدرن

تبلیغات مطب را در نظر بگیرید:

میز پذیرش ، در معرفی کردن برند شما نیز کاربرد بسیار خوبی خواهد داشت. می توانید با نصب کردن و یا طراحی لوگوی مطب خود و یا استفاده کردن از رنگ های شاخص مطب روی میز  و نور پردازی روی آن، نام برند خود و مطب‌تان را در ذهن مراجعان ماندگار سازید.

به حریم شخصی توجه کنید:

طراحی میز پذیرش باید به صورتی باشد تا ؛ حریم شخصی منشی شما و صفحه کامپیوتر او حفظ شود. این موضوع با یک طراحی اصولی، بسیار ساده است.

تناسب میز پذیرش با سایر المانها در مطب:

میز پذیرش حتما باید با دیگر المان‌های موجود در قسمت پذیرش مطب در تناسب باشد. مواد اولیه ، رنگ و شکل میز باید در تناسب با بقیه عناصر باشد. با رعایت کردن این موضوع دکوراسیون مطب شما بسیار هماهنگ و جذاب به نظر خواهد رسید.

میز منشی مطب دندانپزشکی

محل قرار گرفتن میز پذیرش در مطب

مهم ترین چیزی که در محل قرار گرفتن میز پذیرش مطب باید در نظر داشت ، راحتی منشی می باشد. میز پذیرش حتما باید در مکانی واقع شود تا منشی شما بتواند به راحتی و ارامش روی کار خود متمرکز شود. در قرار دادن میز پذیرش حتما به نکات زیر توجه کنید :

  • میز پذیرش نباید در کنار در ورودی ، پنجره ، لوازم گرمایش و سرمایش قرار داده شود. زیرا که این مکان ها می تواند باعث شود تا در عملکرد منشی شما اختلال وارد شود.
  • محل قرار گرفتن میز پذیرش باید به صورتی باشد تا منشی به آسانی بتواند با مراجعه کننده ارتباط برقرار کند.
  • میز پذیرش باید در مکانی واقع شود که منشی بتواند ، اشراف کامل به اطراف خود را داشته باشد.
  • میز پذیرش حتما به گونه ای واقع شود تا مراجعه کنندگان نتوانند به اسناد و پرونده ها دسترسی داشته باشند.

قیمت میز پذیرش مطب / دندان پزشکی

میز منشی مطب و کلینیک با توجه به اهمیتی که دارند در طرح های متفاوتی تولید می‌شوند. به هر حال مانند سایر موارد، میز منشی مطب نیز با توجه به:

  • طرح میز منشی برای مطب
  • ابعاد سفارش داده شده توسط مشتریان
  • رنگ مدنظر برای تولید کانتر پذیرش
  • وجود یا عدم وجود لوگو روی میز
  • نورپردازی داشتن یا نداشتن
  • جنس متریال مصرفی در ساخت میز منشی مطب

قیمت گذاری می‌شوند. شما میتوانید با برقراری ارتباط با کارشناسان ما از قیمت و شرایط انواع میز منشی با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.