جستجو کردن
Close this search box.

چند نکته مهم که درهنگام خرید میز منشی باید به آن توجه کنید

اول از همه صحبت را با میز منشی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد آغازمی‌کنیم؛ بدون هیچ شک و تردیدی میز منشی و کانتر پذیرش نقش مهم و اساسی در سازمان و شرکت شما ایفا می‌کند. منشی شما را می‌توان جزو نخستین افرادی دانست که قبل از مدیران با ارباب رجوع شما برخورد می‌کند و با آن‌ها هم‌ کلام می‌شود. به همین سبب حالت های روحی، جسمی و راحتی او در هنگام کارش می‌تواند روی واکنشی که نسبت به کارفرمایان و بازدیدکنندگان دارد تاثیرمستقیمی وارد کند. میز منشی یکی از پر اهمیت‌ ترین تجهیزات و لوازم برای دفتر مدیران و کارفرمایان محسوب می‌گردد.در ادامه به چند نکته مهم که درهنگام خرید میز منشی اشاره می‌کنیم که کمک خواهد کرد.

چند نکته مهم که درهنگام خرید میز منشی باید به آن توجه کنید

چرا میز پذیرش برای ما باید اهمیت ویژه‌ای داشته باشد؟

قسمت پذیرش دفتر و اداره شما مهمتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. نه تنها به عنوان یک بخش مهم بین شما و مشتریان شما در حال کار است ، بلکه نخستین برداشتی می‌باشد که مشتریان و مراجعین از کسب و کار شما دارند. حتی تعدادی از طراحان دکوراسیون اداری معتقد هستند که محل کار اصلی ، بخش پذیرش کسب و کارها می‌باشد. لازمه ی ایجاد کردن فضایی راحت‌تر، دلپذیرتر و حرفه‌ای تر در محل پذیرش شما انتخاب کردن دقیق مبلمان اداری آن بخش است. علاوه بر اینکه در مبلمان اداری پذیرش شما باید در نظر بگیرید حتما باید اگاه باشید که میز پذیرش به عنوان یک هسته‌ ی مرکزی در ان بخش می‌تواند هر اتفاقی را که در فضای پذیرش رخ می‌دهد را کنترل و تحت نظارت دقیق خود قرار بدهد.

درباره اطلاعات بیشتر برای آشنایی با انواع میز های منشی می‌توانید مقاله “ سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش ” را نیز مطالعه کنید.

میز منشی عکس

چه نکاتی را در زمان انتخاب میز منشی باید به خاطر بسپاریم؟

دکوراسیون اداری اجزای بسیار متفاوت و مختلفیرا دارد که هر کدام از انها نقش مهم و اساسی در شکل و ساختار بخشیدن به محل کارتان دارند. اگر طراحی دکوراسیون آن به خوبی و درست انجام گیرد در کارایی و بهره‌وری،  روابط کارکنانتان و حفظ سلامت جسم و روح آنها تاثیر آن را مشاهده خواهید کرد.  از پرکاربردترین وسایل در محل کار می‌توان به انواع میز اداری اشاره کرد که با هدف های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. میز منشی هم یکی از انواع پرکاربرد از میزهای اداری است. در این بخش قصد داریم به نکات مهم در انتخاب میز منشی بپردازیم.

طراحی ارگونومیک در میز های کانتر پذیرش چیست؟

میز منشی حتما باید با استانداردهای مشخصی ساخته شده باشد. منشی شما به عنوان کاربر ساعت های طولانی مداومی را پشت این میز مشغول به کار است برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از نشستن‌های طولانی مدت باید به این موضوع توجه نمود. در مجموع میزهای استاندارد تاثیر بسیاری در سلامت کارکنان و در نتیجه افزایش بهره‌‌وری ایشان دارند. موضوع حائز اهمیت در این بحث این است که ابعاد طبق استاندارد و طبق فضای محیط مشتریان عدد گذاری شوند.

طرح میز کانتر پذیرش

به کارایی میز منشی خریداری شده توجه کرده‌اید؟

میز کانتر پذیرش باید از امکانات مشخصی مانند فضای کافی و مناسب روی میز، فضای ذخیره‌ سازی و شخصی مانند کمدها و قفسه ها، محل دسترسی‌های مناسب به پریز برق و… را برخوردار باشد تا به میز منشی شما نظم داده شود. قسمت پیشخوان میز منشی در ارتفاع و جای درستی قرار  داشته باشد تا هم حریم خصوصی کاربر پشت میز حفظ شود و هم به راحتی بتوان به مراجعین رسیدگی کرد.

به زیبایی ظاهری، مخصوصاً در انتخاب میز کانتر توجه کنید.

دارا بودن طراحی زیبا و اصولی یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای انتخاب میز منشی می‌باشد. دکوراسیون این بخش، اهمیت زیادی در محیط‌ های اداری و سازمانی و شرکتی دارد چرا که معمولا اولین برخورد با مراجعین و مشتریان در همان منطقه پذیرش صورت می‌گیرد. امروزه ایده‌های خلاقانه‌ بسیاری در ساخت میز منشی به کار برده می‌شود و میزهایی با طرح‌های خاص و متفاوت در بازار مبلمان اداری ارائه می‌شوند. میزهای منشی با اشکال هندسی متفاوت و متنوع با زیبایی ظاهری خود باعث می‌شود تا نظر بیننده جلب شود. به علاوه این میزها را می‌توان به آسانی در فضاهای متفاوت به ویژه مکان هایی که محدودیت فضا دارند جایگذاری کرد و در استفاده از فضا صرفه‌جویی کرد.

بهتر است میز منشی کارشناسی شده و سفارشی خودتان را داشته باشید.

منظور از میز منشی سفارشی لزوما یک طرح خارج از عرف نیست(که البته ما در مجموعه آقای مبلمان هر چیزی که در خیال شماست را می‌سازیم!) بلکه شما می‌توانید هر طرحی که مد نظر خودتان است، با استفاده از یک کارشناسی ساده به صورت سفارشی، تهیه کنید. در اینجا باید به این نکته توجه داشته باشید که میزهای منشی را متناسب با طراحی دکوراسیون دفتر کارتان انتخاب کنید. دقت داشته باشید تا میز منشی حتما با سایر میزها و مبلمان اداری هماهنگی کامل داشته باشد. استفاده بهینه از فضا نیازمند مبلمان اداری با ابعاد متناسب محیط شما است.

کانتر پذیرش عکس

فضای پذیرش با چیدمان منحصر به فرد

انتخاب کردن یک سبک خاص از مبلمان اداری بسته به نوع کسب و کار شما دارد. با این وجود شما باز هم باید زیبایی‌ شناسی را در نظر داشته باشید و خوب است که فضای کاری شرکت خودتان را مدرن و منظم نگه دارید. رنگ‌های روشن، پر انرژی و طرح‌های مدرن حال و هوای حرفه‌ای تری را به مشتری القا می‌کنند و تاثیر اولیه فوق‌العاده‌ای را برای افراد جدیدی که به فضای شما می آیند ایجاد می‌کنند. در این وسط به این نکته نیز توجه داشته باشید که میز منشی شما باید یک تفاوت ویژه و اساسی در طرح، اندازه و رنگ با دیگر تجهیزات اداری شما که مورد استفاده در فضای پذیرش است داشته باشد تا جذابیت آن را به عنوان یک مهره اصلی در آن بخش به مراجعین شما نشان دهد.

بیشتر بخوانید:  ابعاد میز کانتر پذیرش

اگر این بخش را ندارد،تقریبا بی فایده است!

معمولا منشی شما در طول یک روز وظایف زیادی را انجام می‌دهد. همه ی این وظایف احتیاج به لوازمی خاص را دارد، که باید در اختیار منشی قرار داشته باشد. این لوازم باید به شکلی قرار گیرند که به راحتی در دسترس او باشند. طبیعتا هم فضای زیر پیشخوان تا حدی امکان این را دارد که به عنوان یک کمد از آن استفاده کرد. به علاوه اینکه هر کاربر ممکن است وسایل شصی داشته باشد که نیاز به یک کمد برای ذخیره سازی ان ها دارد. فایل کشویی برای میز کانتر منشی یک موضوع بسیار هم است. استفاده از کمد و فایل کشویی و حتی کردنزا اداری نه تنها می‌تواند به زیبایی محیط پذیرش بلکه به نظم فضا نیز کمک خواهد کرد تا اسناد و مدارک را در آن جا ذخیره کند.

بیشتر بخوانید: نکات کاربردی برای میز پذیرش اداری

 

میز منشی جدید

جنس متریال مصرفی در یک کانتر اداری چه باشد؟

در هنگام خریدن مبلمان اداری و علی الخصوص میز منشی و دیگر تجهیزات و لوازم فضای پذیرش به این نکته بسیار توجه کنید که انها را از چه جنسی انتخاب می‌کنید. جنس مبلمان اداریتان در فضای پذیرش حتما باید دوام کافی و لازم را داشته باشد. در ادامه مقاله چند نکته مهم که درهنگام خرید میز منشی باید بگوییم که مراجعین و مشتریان شما در کسب و کارتان اگر به طور مداوم و همیشگی حضور دارند طبیعی می‌شود که استهلاک مبلمان اداری شما بسیار بالا‌تر باشد و بدین صورت به مبلمانی با جنس و دوام خوب و بالایی نیاز دارید. پس باید در هنگام خرید مبلمان اداری بخش پذیرشتان و مخصوصا میز منشی وسواس بیشتری را خرج کنید تا انتخاب مناسب‌ تر و بهتری داشته باشید.

یک انتخاب خوب و مناسب می‌تواند باعث شود فضای اداره شما در قسمت پذیرش بهتر و زیباتر باشد. مبلمان اداری و میز منشی حتما باید از دوام خوب و بالایی برخوردار باشد و فضای خوبی را در اختیار منشی شما قرار بدهد برای اطلاعات بیشتر در این باره مقاله ” میز منشی مطب ” را بخوانید.

نکته نهایی برای خرید و انتخاب یک میز منشی

در زمان خریدن یک میز منشی خوب به مرغوبیت جنس مواد اولیه مصرفی آن بسیار توجه کنید. برای اینکار کافی است از فروشنده خوشنام خریداری کنید.هر چقدر کیفیت ساختن آن میز بهتر باشد و مواد اولیه استاندارد و خوبی در ساختن آن به کار رفته باشد عمر مفید آن بیشتر می‌باشد. برای اینکار از مجموعه ها و برند های خوب استفاده کنید.رنگ میز منشی شما نیز باید هماهنگ با رنگ دکوراسیون اداریتان و دیگر اجزای آن باشد. امروزه میزهای منشی در بازار در رنگ‌ بندی مختلف در اختیار مشتریان قرار میگیرد تا با توجه به نیاز و سلیقه و متناسب با رنگ دکوراسیون دفتر کارتان میز مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از کسب‌ و کارها رنگ میز منشی را هم‌ رنگ با لوگو یا رنگ سازمانی خودشان انتخاب میکنند. به این صورت مراجعین و مشتریان با دیدن آن میز ، نام برند برایشان تداعی می‌شود. خوب است رنگ‌ بندی میز منشی حالت رسمی و اداری را القا کند. به طور معمول اشیایی با وزن بالا مانند رایانه،  فایل‌های بایگانی و… روی میز منشی قرار می‌گیرد. از این رو میز منشی شما باید مستحکم باشد. برای اینکار به یک تولید کننده میز منشی معتبر اعتماد کنید.حتما به رویه میز منشی انتخابی خود دقت کنید. داشتن یک لایه ضدآب باعث می‌شود تا در هنگام ریخته شدن مایعات بر سطح میز رطوبت ان به داخل بافت میز نفوذ نکند.

عکس طرح میز منشی

میز منشی حتما باید ابعاد و مخصوصا ارتفاع درست و استانداردی را در هنگام طراحی وتولید داشته باشد. از مجموعه آقای مبلمان با توجه به رویکرد مهندسی شده نسب به این حوزه می‌توانید استفاده کنید.

همچنین خوب است میزی را که قصد خریدش را دارید دارای گارانتی باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل پس از خرید آن بتوانید جنس را پس بدهید یا تعویض کنید. لازم به ذکر است که حداقل دوسال گارانتی محصولات آقای مبلمان برای مشتریان همیشه باعث شده انتخاب خوبی برای سایرین باشیم.

در هنگام خرید میز منشی باید علاوه بر نظارت بر روی کیفیت و راحتی آن، به هرچه که  قرار است اطراف میز قرار بگیرد نیز توجه بشود. میز منشی می‌تواند به راحت تر کار کردن منشی کمک کند و سلامتی او را نیز تامین کند. به علاوه این میز باید حتما در مکانی گذاشته شود که فضای کافی برای افراد  وجود داشته باشد. همچنین هماهنگ بودن میز منشی با باقی تجهیزات و لوازم نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.