جستجو کردن
Close this search box.

بررسی ویژگی میز مدیریت مناسب برای خرید

میز مدیریت در دکوراسیون اتاق مدیر یک مجموعه کاری اصلی ترین بخش مبلمان اداری آن اتاق است. در باره اهمیت اتاق مدیریت باید گفت که تمام تصمیم گیری های مهم برای حال و آینده یک شرکت از اتاق مدیریت بیرون می آید و مدیریت یک سازمان و اداره بخش اصلی آنجا می‌باشد. ما در عرصه کاری خود که مبلمان اداری است می خواهیم در این مقاله ویژگی میز مدیریت مناسب را برای شما توضیح دهیم و نکاتی را بازگو می کنیم که برای خرید میز مدیریت خوب به شما کمک شایانی می کند پس در ادامه همراه ما با مقاله ویژگی میز مدیریت مناسب باشید تا با ترفند های یک انتخاب ایده آل آشنا شوید.

بررسی ویژگی میز مدیریت مناسب برای خرید

برای مشاهده میز های مدیریتی روی لینک زیر کلیک کنید

میز مدیریت

به این نکات در انتخاب ابعاد میز مدیریت مناسب توجه کنید!

می‌دانیم که میز های مدیریتی نسبت به سایر میز های هم فرم و شکل خودش مانند میز کارمندی و میز کارشناسی ابعاد بزرگتری را دارد. دلیل این ابعاد بزرگتر هم شرایط و نحوه کار مدیران یک مجموعه است.که در یک قسمت میز کامپیوتر و تقویم و کاتالوگ قرار میگیرد و باید جای اضافی برای سایر کارها به صورت اختصاصی داشته باشد و علاوه بر این ها باید فضای کافی برای انجام سایر امور مدیریتی روی میز فراهم باشد. میز های مدیریتی خود به خود بخاطر ماهیتشان ابعاد بزرگتری دارند البته لازم به ذکر است میز مدیریتی کلاسیک نیز ابعاد بزرگتری نسبت به میز های مدیریتی معمول دارند. توجه داشته باشید که ویژگی میز مدیریت خوب نباید کوچکتر یا بزرگتر از نسبتش با سایز و اندازه اتاق باشد چرا که زیبایی خود را به شدت از دست می دهد. بسیاری از شرکت های معتبر شاید قادر به انجام پروژه های سفارشی نباشند چرا که لازمه این امر تغییر ابعاد معمول به ابعاد سفارش مشتریان است که محاسبات خاص خود را دارد تا محصولات در هر اندازه و ابعادی اصولی و ارگونومیک باشند و زیبایی را انتقال دهند. ما در شرکت آقای مبلمان به دلیل سیاست کاری که داریم قادر به طراحی و تولید انواع میز های مدیریتی با رنگ های مختلف به صورت سفارشی برای مشتران خود هستیم.

ویژگی میز مدیریتی مناسب

در ساخت میز مدیریت از چه متریال هایی استفاده می‌شود؟

میزهای مدیریتی در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند که از ویژگی میز مدیریت می‌باشد. میز های مدیریتی مدرن و کلاسیک متریال خاص خود را دارند . حالا متریال مصرفی برای بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنیم؟ متریال در میز های مدیریت متفاوت است، می تواند از ام دی اف باشد یا از چوب یا شیشه و فلز و یا ترکیبی از این متریال ها با یکدیگر . انتخاب جنس مواد مصرفی برای میز های مدیریت به فاکتور های خاصی مرتبط است . ابتدا سلیقه شما مهم است و سپس به سبک انتخابی میز مدیریت و نوع دکوراسیون فضا و نور پردازی و نوع کاربری آن باید توجه داشته باشید. >> میز مدیریت شیشه ای

پایه فلزی 

امروزه میز مدیریت با پایه فلزی و استیل محبوبیت بسیاری زیادی را پیدا کرده است. معمولا میز اداری و یا میز مدیریت با پایه فلزی و قاب مبلمان ساخته شده از فلز را می بینید. اما امروزه از فلز به عنوان ماده اصلی میز کار نیز استفاده می شود. این نوع مبلمان اغلب از ورق استیل ساخته شده اند. هنگام انتخاب میز مدیریت فلزی باید به ضخامت ورق توجه کافی داشته باشید.

استفاده از چوب در بدنه میز مدیریت

چوب متداول‌ترین متریالی است که در ساخت میز اداری به طور کلی مورد استفاده قرار میگیرد. به علت سختی کار روی چوب و کیفیت بی نظیر آن معمولا میز های مدیریت چوبی که اکثرا با ب کلاسیک هستند گران تر می‌شود. مبلمان اداری چوبی و میز مدیریت چوبی را می توان از تخته سه لا یا چوب جامد تولید کرد. تخته سه لا از نظر بصری جذاب و زیبا به نظر می رسد، اما چوب جامد از دوام و استحکام بالاتری برخوردار می باشد.  ساخت مبلمان اداری از تخته سه لا آسانتر و سریعتر انجام می شود، اما چوب جامد محکم تر است و می توان آن را به صورت سفارشی تهیه کرد تا میز مدیریت خاص شما را ساخت. بسته به قابلیت استفاده و نیاز به ذخیره سازی، می توانید میزهای اداری چوبی را با پایه های متحرک، کشوهای چوبی، قفسه های یک یا دوتایی انتخاب کنید.

ام دی اف

ام دی اف نیز یکی از متداول‌ترین مواد در طراحی و ساخت میز های مدیریتی است. مدتهای بسیار زیادی است که ام دی اف در عرصه مبلمان اداری نقش پر رنگی را ایفا میکند و تنوع رنگبندی بسیار زیاد و فرم دهی آن است که هیچ وقت آن را از مد نیانداخته است. میز مدیریت ام دی اف نیز طرفداران بسیار زیادی را دارد.

میز مدیریتی خوب

شیشه در میز مدیریت

استفاده از صفحات برش خورده شیشه ای در طراحی میز مدیریت جذابیت خاصی را درست میکند اما نکته اینجاست که ترکیب شیشه با ام دی اف یا چوب و فلز یک ترکیب بسیار جذاب و زیبایی را بوجود اورده است. استفاده از شیشه به عنوان صفحه میز می‌توند تمام روتین های اتاق مدیریت را برای کاربران از بین ببرد.

به رنگ میز مدیریت توجه ویژه‌ای داشته باشید!

رنگ میز مدیریت اغلب رنگ تیره است چرا که جایگاه بالاتری را به نمایش می گذارد. البته انتخاب رنگ میز مدیریت باید به سلیقه کاربرش باشد و دقت کنید که رنگ میز مدیریت یکی از ویژگی میز مدیریت حساب می شود ولی دکوراسیون اتاق مدیریت از چه سبکی می باشد و رنگ مناسب برای آن فضا چیست خود یک بحث جدا است. ما در مجموعه آقای مبلمان سعی داری با ارائه مشاوره درست جهت انتخاب رن متناسب با دکوراسیون اداری شما زیبایی را به مشتریان خود هدیه دهیم.

ویژگی میز مدیریت مناسب

اصلی‌ترین ویژگی میز مدیریت، ارتفاع ان است

قطعا ابعاد استاندارد جهت طراحی و تولید میز مدیریت باید رعایت شوند و طراحی ارگونومی را پیاده کنیم. ارتفاع میز مدیریت باید به گونه ای باشد که مدیر و کاربرآن بتوانند به راحتی روی میز کار کنند،  به طور مثال اگر ارتفاع بلندی داشته باشد استفاده و برداشتن وسایل سخت می شود و در دراز مدت به دلیل قرار نگرفت دست ها هنگام کار با سیستم و یا نوشتن روی میز در ارتفاعی استاندارد باعث ایجاد مشکل میشود. درعین حال نیز اگر میز مدیریت ارتفاع کمی داشته باشد هم باعث ایجاد درد های فیزیکی در ناحیه کمر و گردن به دلیل خم شدن کاربر می شود و به همین علت انتخاب ارتفاع مناسب از مهم ترین ویژگی میز مدیریت می باشد. ارتفاع میز مدیریت نیز باید استاندارد باشد که معمولا بین ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر تغییر می کند اما استاندارد این ارتفاع در ۷۵ سانتی متر می باشد.

میز مدیریت و کنفرانس مناسبانواع میز مدیریت و بررسی ویژگی هرکدام

میز مدیریت انواع مختلفی را دارد، دسته بندی ها متنوعی برای این سری محصول درست شده است که آن ها را به سبک و فرم و متریال مصرف شده دسته بندی می‌کنند از دسته بندی سبکی گرفته ( میز مدیریت مدرن ، میز مدیریت کلاسیک ، میز مدریت سلطنتی و … ) تا تفاوت در متریال های مصرفی آن ها که از چوب باشد یا ام دی اف از هایگلاس باشد یا استیل و شیشه و تلفیقی همه و همه باعث ایجاد تنوع فقط در انواع میز مدیریت می شوند. میز های مدیریت را می توان بسته به سلیقه و فضای در اختیارتان انتخاب کنید ، البته نوع کاربری آن نیز بسیار مهم و ویژگی میز مدیریت است امروزه سبک مبلمان اداری مدرن بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفته است اما دکوراسیون اداری کلاسیک هم هنوز خواهان خود را دارد . در سال های اخیر شرکت های متنوعی در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری روی کار آمده اند و تنوع طرح های زیادی را برای مشتریان به ارمغان آورده اند. ما در شرکت مبلمان اداری آقای مبلمان انواع میز های مدیریت را در سبک های مختلف به مشتریان خود عرضه می کنیم . میز مدیریت کلاسیک با طراحی چشم نواز سلطنتی خود و متریال مصرفی خاص آن ، میز مدیریت مدرن با طراحی و تولید اصولی ، خلاقانه و کاربردی برای سازمان ها و شرکت های مختلف ، میز مدیریت لوکس و لاکچری با طراحی شیک و خاص خود به همراه استفاده از متریال ویژه برای خاص پسندان و انواع دیگر میز مدیریت که ما در شرکت آقای مبلمان طراحی و تولید می کنیم و بهترین کیفیت را به همراه زیبایی خارق العاده به مشتریان خود ارائه می دهیم .

میز مدیریت مناسب