جستجو کردن
Close this search box.
میز مدیریت پایه فلزی مدرن
خرید و قیمت

میز مدیریت پایه فلزی | میز مدیریت پایه استیل

با ما تماس بگیرید و تجربه‌ای بی‌نظیر از همکاری و تبادل ایده را تجربه کنید. ۰۲۱-۲۸۴۲۷۳۴۷

میز مدیریت پایه فلزی با طراحی مدرن و جذاب مناسب برای طرفداران سبک مدرن از مبلمان اداری. میز مدیریت پایه استیل در مجموعه آقای مبلمان از فلزات مرغوب بازار و رنگ (آبکروم کاری شده) تولید می‌شوند. میز پایه فلزی مدیریتی را می‌توان در تام محیط های کاری و اتاق های مدیریت مدرن استفاده کرد. تجربه ثابت کرده که پزشکان به عنوان میز کار در اتاق کار خود از این سبک میز های پایه طلایی بیشتر استفاده می‌کنند اما به طور کلی امروزه محبوبیت میز مدیریت پایه فلزی بسیار زیاد است.

کاتالوگ ویدیویی از میز مدیریت پایه فلزی مدرن

در این کاتالوگ ویدیویی، مجموعه‌ای از پرطرفدارترین میزهای مدیریت پایه فلزی به نمایش گذاشته شده‌اند. این میزها با طراحی مدرن و استفاده از مواد باکیفیت، به تناسب با نیازها و سلیقه‌های مختلف مشتریان عزیز عرضه می‌شوند. امکان سفارشی‌سازی رنگ و ابعاد میزها، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا محصولی منحصربه‌فرد بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنند. با ما، تجربه‌ای متفاوت از میز مدیریت پایه فلزی با ظاهری شیک و کاربردی را تجربه کنید.

خرید میز مدیریت پایه فلزی

میز مدیریت پایه فلزی گزینه‌ای جذاب و زیبا برای خرید است. طراحی مدرن این سبک میز های اداری زیبایی منحصر به فردی را ساخته. ما در مجموعه آقای مبلمان سعی داریم با ارائه محصولات جدید در این بخش از مبلمان اداری پیشرو باشیم. برای خرید میز مدیریت پایه فلزی شما می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. شماره پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۹ شب (۰۹۱۲-۳۵۹-۷۸۵۴) است. اگر قصد خرید میز مدیریت پایه فلزی دارید، آقای مبلمان امکانات ویژه ای از قبیل رنگبندی های مختلف و تغییر ابعاد و سفارشی سازی را به شما می‌دهد.

SB560 2

قیمت میز مدیریت پایه فلزی

میز مدیریت پایه فلزی نیز همچون سایر محصولات برای تعیین قیمت به موارد متفاوتی وابسته است؛ بخشی ازین المان ها شامل:

  • جنس صفحه میز 
  • یراق مورد استفاده در میز مدیریت
  • رنگ میز پایه فلزی
  • ابعاد میز مدیریت پایه فلزی
  • جنس پایه میز

همانطور که مشاهده می‌کنید میز مدیریت پایه فلزی برای تعیین قیمت به موارد زیاد و اساسی وابسته است. ما در مجموعه آقای مبلمان سعی داریم به همراه ارائه کیفیت بالای خود در طراحی و تولید قیمت خود را مناسب نگه داریم. برای اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونگی تعیین قیمت میز مدیریت پایه فلزی

میز مدیریت پایه فلزی بسته به ابعاد، متریال و رنگ مورد استفاده در هر طرح تعیین قیمت می‌شوند

آیا میز مدیریت پایه فلزی قابلیت حمل دارد؟

بله، بیشتر میز های مدیریت پایه فلزی به دلیل طراحی ساده آن ها قابلیت حمل راحت تری را نسبت به سایر میز های مدیریتی دارند. البته قابلیت حمل میز مدیریت پایه استیل هم بسته به نوع طراحی و ساخت آن است.

برند‌های معتبر برای خرید میز مدیریت پایه فلزی کدام است؟

به دلیل تعدد برند های طراح و سازنده مبلمان اداری نمی‌توان برند مشخصی را برای این سوال تعیین کرد اما به طور کلی در خرید میز مدیریت پایه فلزی بهتر است برند مدنظرتان از قابلیت سفارشی سازی هر میز با قیمت و کیفیت مناسب برخوردار باشد

جنس پایه‌ی میز مدیریت پایه فلزی از چیست؟

معمولا جنس پایه‌ی میز مدیریت پایه فلزی از استنلس استیل است اما بهتر است جهت خرید مطمئن تر میز مدیریت پایه فلزی با کارشناسان فروش هر شرکت ارتباط بگیرید

14 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فرم اطلاعات تماس زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره رایگان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.