جستجو کردن
Close this search box.

میز کنفرانس کلاسیک مدل CBB2

5/5

میز کنفرانس کلاسیک مدل CBB2 از برند BELLOTI EZIO، یک محصول با طراحی دقیق و جزئیات زیاد است که برای فضاهای مدیریتی و کنفرانس مناسب است. این میز نیز با استفاده از جنس چوب با کیفیت بالا ساخته شده و با دقت در جزئیات طراحی شده است. با الهام از استایل کلاسیک اروپایی، CBB2 یک الگانس بی‌نظیر را به هر فضای کاری و کنفرانسی اضافه می‌کند. هر جزئی از این میز با دقت و هنر طراحی شده است تا تجربه‌ای لوکس و استثنایی را برای کاربران به ارمغان آورد، همچنین تبدیل هر فضای کنفرانس به یک مکان مجلل و شکوهمند را فراهم می‌کند.

گروه کالا: میز اداری – میز کنفرانس


گارانتی محصول: ۵ سال


شرایط گارانتی: روی کارت محصولات، شرایط گارانتی درج شده است.


اطلاع از قیمت: با کارشناس مربوطه این محصول تماس بگیرید ۲۷۴۲۷۳۴۷-۰۲۱


بهترین انتخاب برای:اتاق جلسات تمام محیط های اداری با قابلیت تغییر سایز و ابعاد

استعلام قیمت

برای آگاهی از قیمت‌ها و خدمات فوق‌العاده در زمینه مبلمان اداری، با کارشناسان ما تماس بگیرید. از مشاوره رایگان پیش از خرید بهره‌ ببرید تا بهترین تصمیم را بگیرید. با آقای مبلمان، محیط کار رویایی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

توضیحات بیشتر در مورد میز کنفرانس کلاسیک CBB2 بخوانید.

میز کنفرانس کلاسیک مدل CBB2 میز کنفرانسی شیک و لوکس که این میز با طراحی اصولی اتاق شما را چشمگیر و لوکس می کند. میز کنفرانس مرکز توجه شرکت و یا سازمان شما می باشد و باید در انتخاب آن دقت زیادی کرد چرا که افراد زیادی در روز به اتاق شما رفت و آمد دارند و جلسات در اتاق شما تشکیل می شود و میز کنفرانس باید برای همکاران شما و افراد دیگر میزی راحت باشد. شما با خرید این محصول میز کنفرانسی شیک و با کیفیت خواهید داشت.


تنوع در رنگ بندی میز کنفرانس مدل CBB2

در مجموعه آقای مبلمان، همواره تمام طرح‌ها و محصولات به صورت شخصی سازی شده برای مشتریان امکان تولید را دارند. تنوع در رنگ بندی میز کنفرانس نیز وجود دارد و شما می‌توانید رنگ میز های اداری خود را طبق سلیقه خودتان و رنگ مناسب برای محیط خودتان انتخاب کنید. رنگ بندی میز کنفرانس اگر با استفاده از مشاوره انتخاب شده باشد و با محیط کار شما همخوانی داشته باشد، می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی را روی مراجعین شما و مهمانان مجموعه کاری شما داشته باشد. کارشناسان ما کالیته رنگ را در اختیار مشتریان جهت انتخاب رنگ، قرار می‌دهند.


محل تحویل و وضعیت نصب میز های کنفرانس

تمامی محصولات برند آقای مبلمان با احتساب هزینه حمل و نصب در محل مشتریان عزیز به صورت تکمیل شده تحویل داده می‌شوند. محل مشتری نیز در هنگام ارائه پیش فاکتور باید نهایی شده باشد. معمولاً در تهران هزینه حمل و نصب حدودا ۱۰ درصد می‌باشد اما در شهرستان‌ها بسته به میزان فاصله و نوع سفارش مشتریان این میزان تغییر می‌کند.


درباره میز های میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک با طراحی چشم نواز و زیبایی که دارد طرفداران خاصی را به سمت خود جذب می‌کند. معمولا این سبک میز های کنفرانس در محیط های اداری با سبک دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس میز های کنفرانس کلاسیک از چوب بوده و رنگ روی کار میاید. به علت طراحی ظریف و ریزه کاری‌هایی که میز کنفرانس دارد قیمت نسبتا بالایی را نسبت به میز های کنفرانس دیگر دارد.

دسته بندی محصول:میز اداری – میز کنفرانس
کد محصول:CBB2
مدت زمان تحویل:۲۰ الی ۳۰ روز
جنس صفحه:چوبی
جنس پایه:چوبی
جنس یراق:درجه یک بهترین مدل ایرانی و خارجی
فرم محصول:مربع مستطیل
طول:بسته به سفارش ابعاد متفاوت است
عرض:بسته به سفارش ابعاد متفاوت است
ارتفاع:ارتفاع از سطح زمین ۷۵ سانتی متر
ال کناری:۱۰۰ الی ۱۲۰ سانتی متر
فایل:به درخواست مشتری دارد
خدمات پس از فروش:۲ سال خدمات پس از فروش از مجموعه آقای مبلمان
محل تحویل:با احتساب هزینه حمل در محل مورد نظر مشتریان تحویل داده می‌شود.
وضعیت نصب:با احتساب هزینه نصب، تمامی میز های پذیرش نیاز به نصب دارند. 
هزینه نصب:۷ درصد هزینه نصب
هزینه حمل:۳ درصد در تهران هزینه حمل ۱۳ درصد در شهرستان
رنگ بندی:قابل سفارش در هر رنگ
نوع بسته بندی:نایلون حباب دار
سبک محصول:کلاسیک
شرایط پرداخت:۷۵درصد پیش پرداخت و ۲۵ درصد بعد از کنترل کیفی استاد کار و قبل از خروج کالا از کارخانه تسویه کامل می‌گردد.
بازدید و کارشناسی:به درخواست مشتریان
برند محصول:BELLOTTI EZIO