جستجو کردن
Close this search box.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

درباره سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش باید بگیم که، همه ی ما می‌دانیم که برداشت های اولیه بسیار مهم هستند، و حتی در تجارت اهمیت آن افزایش میابد. چه اولین برخورد با تیم فروش شما باشد یا با مرکز تماس با مشتری شما، بازدید از وب سایت شما یا وارد شدن به بخش پذیرش (محیط میز منشی، صندلی های و مبل انتظار) شما، هر یک از این نقاط می‌تواند اولین تاثیر مثبت را ایجاد کند یا آن را از بین ببرد. بخش پذیرش جایی است که شرکت شما از کارمندان، مشتریان بالقوه، کارکنان احتمالی، سرمایه گذاران و تامین کنندگان خود استقبال می کند.  ضروری است که طراحی بخش پذیرش دفتر شما منعکس کننده این باشد که شما می خواهید هر بازدیدکننده ای شما را درک کند. در ادامه همراه ما باشید تا با توضیح سه پله برای انتخاب میز کانتر پذیرش شما را در ار خرید و انتخاب میز منشی راهنمایی کنیم.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

ویژگی‌های کلی یک میز منشی چیست؟

  • مهمترین ویژگی یک میز منشی، ارگونومیک بودن آن است.  ارگونومیک به این معنی است که از لحاظ فیزیکی برای کاربر میز فشار و آسیب به وجود نیاید و در عین حال شخص احساس راحتی کند.
  • دومین ویژگی میز های منشی، طرح و شکل ظاهری آنها می باشد. طرح میز منشی حتما باید با دکوراسیون محیط اداری شما هماهنگی داشته باشد و درعین حال زیبایی و شکیل بودن را هم شامل شود.
  • سومین ویژگی میز های منشی، ارتفاع آنها است که باید با صندلی و قد منشی شما متناسب باشد. نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد به طوری که ارتباط منشی با ارباب رجوع شما به راحتی و سادگی امکان پذیر باشد. میز های منشی اغلب در ارتفاع ۷۰ تا ۸۰ سانتی متری ساخته می شوند. 
  • چهارمین ویژگی میز های منشی، رنگ آنها است که آن هم باید با دکوراسیون شرکت شما همخوانی و سازگاری داشته باشد.
  • ویژگی های بعدی این میز ها عرض و طول آنها است که حتما باید متناسب با اندازه ی فضای شما انتخاب شود. از سمتی دیگر فضای کافی برای گذاشتن لوازم و وسایل مورد نیاز منشی شما همانند رایانه و سایر ابزارها را داشته باشد
  • از ویژگی های دیگر میز منشی این است که لزوما باید از فضای کافی مانند کشوها و کمدهایی برای گذاشتن مدارک، فایل ها و پرونده ها برخوردار باشد. با اینکه امروزه اکثریت فایل ها و پرونده های کاری به صورت الکترونیکی در رایانه ها ذخیره می‌شوند. ولی گاهی اوقات لازم است که مکانی هم برای این گونه وسایل در نظر گرفته بشود.
بیشتر بخوانید:  ابعاد میز کانتر پذیرش
  • دیگر ویژگی که کم اهمیت نیست جنس میز منشی شما می‌باشد. انتخاب جنس میز منشی باید کاملا مطابق با دکوراسیون و شکل شرکت شما صورت گیرد. اکثرا جنس میز منشی از چوب، ام دی اف و یا فلزات می‌باشد.
  • از ویژگی های دیگری که خوب است اگر میز منشی شما داشته باشد داشتن روکشی ضد حریق و ضد آب است. به علاوه برای اتصالات قطعات میز به جای میخ از چسب استفاده شود بهتر است. لازم به ذکر است که میز شما باید فضایی برای عبور کابل های برق و کامپیوتر داشته باشد. نظافت آن به راحتی صورت گیرد و منشی به تمام بخش های میز به آسانی دسترسی داشته باشد.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

 

بیشتر بخوانید: نکات کاربردی برای میز پذیرش اداری

مشاهده محصولات میز منشی مطب و کلینیک

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

کارایی میز کانتر پذیرش را از دو جنبه بررسی کنید

انتخاب میز پذیرش مناسب گاهی بسیار سخت و ناممکن می‌‍شود. برای ادارات و شرکت های مختلف با توجه به عملکرد و نوع کار آنها ممکن است میز منشی مدرن و یا میز منشی کلاسیک پیشنهاد شود. میز های پذیرش و منشی انواع مختلفی دارند که با شناختن بهتر آنها می‌توان خرید  با رضایت تری داشت. برای مثال میز منشی ساده و میز منشی مدرن معمولا در اکثریت ادارات کاربرد و جایگاه خوبی را دارند. اگر محل کار شما بیمارستان, درمانگاه و یا مطب خاصی است ما به شما مدل های میز منشی مطب را پیشنهاد می‌کنیم. کارایی میز منشی را برای کاربران اصلی آن نیز نیاز سنجی کنید. تعداد منشی که پشت میز می‌نشینند و نوع کار آن ها و سیکل معمول حرکتی آن ها را بررسی کنید. دلیل این تحقیق، انتخاب میز کانتر پذیرش خوب و مناسب با کارایی بالا است. دقت داشته باشید انتخاب نوع میز منشی کاملا سلیقه شخصی مشتریان است اما راهنمایی  ها و مشاوره های کارشناسان آقای مبلمان را نیز  برای خرید خوب در کنار خودتان دارید.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

کسب و کارتان را فدای دو تومن بیشتر نکنید!

انتخاب صندلی مناسب

دومین روش برای بهبود بخش پذیرش انتخاب صندلی های مناسب علی الخصوص در پشت میز منشی است.
هرچقدر منشی شما احساس ارامش و راحتی بیشتری کند قطعا عملکرد و رفتار بهتری نیز در محیط کاری خود خواهد داشت.
صندلی ها نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به کاربردشان انتخاب می‌شوند مانند صندلی مدیریت، صندلی کارمندی، صندلی کنفرانس و صندلی های انتظار . انتخاب صندلی مناسب علاوه بر کاربردی که دارد می‌تواند ظاهر زیبایی هم به فضای اطراف خود بدهد و حس بهتری را در ارباب رجوع ایجاد کند.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

[/vc_row_inner]

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

معمولا در قسمت پذیرش تمام محیط های کاری صندلی انتظار یا مبل و نیم ست اداری استفاده می‌شود. دلیل آن هم ایجاد فضایی برای مشتریان و مراجعین و یا مهمانان مجموعه شما جهت استراحت و به انتظار نشستن است. توجه کنید که زیبایی فضای خود، کیفیت برند و کار خود و مسائل اینچنین را به هیچ‌وجه نباید فدای هزینه کرد. حتما با استفاده از کارشناسان مجموعه آقای مبلمان انتخاب مناسب را برای این محیط داشته باشید.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

 

برندی که استفاده می‌کنید

برای انتخاب یک میز پذیرش یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید همیشه در نظر داشته باشید برند طراح و سازنده آن است. انتخاب یک برند معتبر می‌تواند باعث گارانتی آن محصول باشد. میز پذیرش شما باید طراحی کاملا کارشناسانه و مناسب محیط شما را داشته باشد تا عملکردی را که از آن انتظار دارید به شما تحویل بدهد. در سایت ما می‌توانید انواع مدل میز کانتر ، میز پیشخوان مدرن و انواع کانترهای اداری را مشاهده کنید.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

درخواست مشاوره از کارشناسان و مشاوران

طبیعتاً هر کسی در کاری تخصص و تجربه لازم را دارد و می‌تواند سایرین را در مسیر راهنمایی کند. در صنف مبلمان اداری نیز معمولا استاد کار ها و افراد با تجربه بر حسب تجربه خود سعی داشتند که اطلاعات خود را به مشتریان خود انتقال دهند اما در حال حاضر کارشناسان تخصصی در مجموعه آقای مبلمان علاوه بر تجربه ای که دارند علم و دانش خود در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی را هم در اختیار شما قرار می‌دهند.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

قطعا برای خرید میز منشی راهکار های متفاوتی وجود دارد اما در حال حاضر بهترین انتخاب یک انتخاب هوشمندانه است. هزینه ای که صرف خرید کانتر پذیرش و سایر مبلمان اداری می‌کنید طبیعتا هزینه کمی نیست و انتظار یک کارایی خوب به همراه زیبایی را دارید. ما در مجموعه آقای مبلمان سعی داریم همواره بالاترین کیفیت ممکن را با بودجه شما هماهنگ کنیم. بیشترین بازدهی و کیفیت به همراه بهترین قیمت در بازار را از آقای مبلمان بخواهید.

سه پله برای انتخاب بهتر میز کانتر پذیرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.