جستجو کردن
Close this search box.

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس بزرگ یکی از ملزومات سازمان ها و مجموعه ها با ابعاد سازمانی و تعداد پرسنل بالا است. میز های کنفرانس بزرگ قابلیت ها و شکل و شمایل  خاص خود را دارند. میز های کنفرانس به طور کلی در هر ابعادی که باشند باید بهترین طراحی و با کیفیت ترین تولید را پشت سر گذاشته باشند چرا که ممکن است ساعت های بسیار زیادی کاربران از آن استفاده کنند و در جلسات طولانی مدت حضور یابند به همین دلیل باید میز کنفرانس بزرگ یا حتی کوچک به نحوی باشد که کاربران احساس خستگی نکنند و کارایی لازم را از آن ها دریافت کنند. در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان باشید تا اطلاعات مناسبی را در این باره به شما ارائه دهیم.

فرم اطلاعات تماس

    فرم اطلاعات تماس

      خرید میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ برای سازمان ها و ادارات با اتاق جلسات مجزا و بزرگ یکی از مهمترین اجزای دکوراسیون اداری است. میز کنفرانس بزرگ معمولا برای شرکت هایی با تعداد پرسنل و مدیران زیاد مورد استفاده است.

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      تصویر نمونه از میز کنفرانس بزرگ

      ابعاد استاندارد یک میز کنفرانس چقدر است؟

      ابعاد استاندارد میز کنفرانس بسته به تعداد آن است اما برای میز کنفرانس بزرگ ابعاد بالاتر از ۶۵۰ تا ۷۰۰ سانتی متر و عرض ۱۴۰ تا ۲۲۰ سانتی متر را در نظر می‌گیریم. در نظر داشته باشید که با سفارش میز کنفرانس بزرگ برای محیط کار خود از مجموعه آقای مبلمان، کارشناسان ما ابعاد محیط شما را نیز در نظر میگیرند و طبق خواسته شما، میز کنفرانس بزرگ به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌کنند.

      میز کنفرانس بزرگ

      دلیل استفاده از میز کنفرانس بزرگ در سازمان ها

      همانطور که گفتیم میز کنفرانس بزرگ معمولا در محیط های اداری و سازمان های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعداد پرسنل و مدیران میانی و … در این مجموعه های زیاد است بنابراین تعداد افراد حاضر در جلسات بیشتر از سایر مجموعه های کاری کوچک است. اگر شما از صاحبین مشاغل بزرگ هستید و پرسنل زیادی را دارید این میز کنفرانس با ابعاد بزرگ انتخاب مناسبی برای محیط کاری شماست.

      میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس ۲۰ نفره

      میز کنفرانس ۲۰ نفره نمونه ای از میز کنفرانس بزرگ است، شما می‌توناید این تعداد از پرسنل را در اتاق جلسات با میز کنفرانس با طرح دایره ای، یا یو شکل یا حتی مستطیلی جا دهید. انتخاب فرم میز کنفرانس را پیشنهاد میکنیم طبق مشورت با کارشناسان انجام دهید.

      میز کنفرانس بزرگ

      انواع میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ در انواع مختلفی با سبک های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. میز کنفرانس مدرن و کلاسیک، میز کنفرانس یو شکل و گرد و … در ادامه بیشتر به این میز های کنفرانس بزرگ میپردازیم.

      میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ مدرن

      به طور کلی میز کنفرانس مدرن ، از پر طرفدار‌ترین میز های اداری به شمار می‌رود . امروزه مبلمان اداری با سبک مدرن جایگاه خاصی را میان مجموعه‌ها و شرکت‌های متفاوت بدست آورده است. طراحی و تولید خاص‌تر و جدید‌تر آن‌ها و استفاده از تکنولوژی در مراحل طراحی، ساخت و تولید و پیاده سازی ، این سبک از مبلمان اداری را پر طرفدار‌تر از سایر سبک های دکوراسیون اداری کرده است. حالا بعد از توضیح مختصری که دادیم به میز کنفرانس بزرگ مدرن می‌رسیم ، میز های اداری مدرن می‌توانند تکنولوژی های خاصی را داشته باشند و استفاده از نمایشگر روی سطح میز یکی از جالب ترین موضوعات است . رنگ‌بندی در میز کنفرانس مدرن می‌تواند متفاوت‌تر از رنگ های مرسوم و همیشگی اداری باشد. جالب است بدانید که این تغییر در رنگ هم تاثیرات بسیار زیادی را در نحوه کار و بازده آن دارد . میز کنفرانس مدرن را در ادامه باهم بیشتر بررسی می کنیم .

      بیشتر بخوانید: خلاقیت در مبلمان اداری

      میز کنفرانس بزرگ

      میز های اداری از واجبات هر دفتر و مجموعه ای به حساب می آیند . زیبایی در کنار کارایی برای میز های اداری یکی از مهمترین مسائل است. میز کنفرانس بزرگ با سبک مدرن می تواند ترکیبی از چوب و شیشه و فلزات استیل براق باشند. میز های کنفرانس جایی برای جلسات می باشند پس چه بهتر است محیط اتاق جلسات را طوری طراحی و تجهیز کنیم که احساس خستگی را به کسی القا نکند. تمام میز های کنفرانس مدرن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردارند. با پایه های خاص خود امکان تغییر اندازه در ارتفاع را فراهم می‌کنند .

      سایر محصولات ما را مشاهده کنید: میز مدیریت

      میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ شیشه ای

      میز کنفرانس شیشه ای مناسب برای محیط هایی که در دکوراسیون خود از شیشه نیز به همراه چوب یا فلز استفاده کرده اند. میز های کنفرانس شیشه ای با طراحی و ترکیب رنگ مناسب می توانند محیط بسیار شیکی را برای شما به ارمغان بیاورند. طراحی و تولید میز های کنفرانس شیشه ای کمی ساده تر از سایر میز های اداری است. میز های شیشه ای هم با چوب به کار می روند هم با استیل و فلزات براق زیبایی این سبک از میز های کنفرانس بسیار مناسب است . طرفداران خاص خود را دارد و معمولا از شیوه های طراحی شبیه به هم نیز برخوردارند .

      سایر محصولات ما را مشاهده کنید: کانتر پذیرش

      میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ دایره ای

      میز کنفرانس بزرگ گرد ، یکی از انتخاب های مناسب و جالب برای مجموعه ها و سازمان های متفاوت است. به دو سبک از این میز های کنفرانس استفاده می‌شود که نوع اول بیشتر برای استارت آپ ها به کار می رود . میز های کنفرانس دایره ای مناسب برای همفکری می‌باشد. نوع دوم مانند تمام میز های کنفرانس دیگر با قابلیت کاربری زیاد است. معمولا اگر محیط شما مربعی شکل باشد یک میز کنفرانس بزرگ میز دایره ای شکل است. شما با این مدل می توانید بیشترین میزان افراد را در محیط خود جای دهید.

      میز کنفرانس بزرگ

      میز کنفرانس بزرگ کلاسیک

      میز کنفرانس کلاسیک یکی از شیک ترین میز های اداری می‌باشد و طراحی و ظریف کاری آن به قدری زیباست که طرفداران خاصی را به سمت خود جلب میکند . میز های کنفرانس کلاسیک ترکیب چوب و رنگ است. استفاده از هنر دست منبت کاران حرفه ای با تجربه این میز کنفرانس بزرگ را زیبا و زیباتر میکند. معمولا میز های کنفرانس بزرگ با سبک کلاسیک برای اتاق مدیران ارشد سازمان به کار می‌روند. این میز های چوبی شکیل در کنار یک دکوراسیون اداری کلاسیک بسیار کاربردی و زیباتر می‌شود. به طور کلی سبک مبلمان اداری کلاسیک مناسب برای اتاق مدیران می‌باشد . استفاده از این سبک در دفاتر وکالت ، هتل ها و رستوران ها بسیار زیاد دیده می‌شود .

      سایر محصولات ما را مشاهده کنید: مبلمان اداری کلاسیک

      میز کنفرانس بزرگ

      صندلی کنفرانسی برای اتاق جلسات بزرگ

      صندلی میز کنفرانس یا همان صندلی کنفرانس یکی از مهمترین ملزومات است. صندلی کنفرانس باید به نحوی باشد که کاربرانش به هیچ عنوان در طولانی مدت احساس خستگی نکنند. زیبایی صندلی های کنفرانس هم مهم است اما در نظر داشته باشید همیشه در انتخاب یک صندلی اداری باید ارگونومیک بودن و استاندارد بودن آن را بررسی کنید. صندلی ها اگر از امکانات درستی برخوردار نباشند در دراز مدت باعث بروز مشکلات فیزیکی بسیار زیادی می‌شوند. انتخاب ارائه دهنده مناسب برای صندلی ها اداری وضوعی کاملا مهم است . >> میز کنفرانس یو شکل

      سایر محصولات ما را مشاهده کنید: صندلی اداری

      میز کنفرانس بزرگ

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      این قسمت نباید خالی باشد
      این قسمت نباید خالی باشد
      لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.